Anstituut

Ons verhaal

Hey! Ik  ben An, mama van twee kindjes en eigenares van An'stituut. Een schoonheidssalon dat ik letterlijk vanuit een klein kamertje in ons appartement heb opgebouwd. Vandaag help ik vrouwen en mannen die zich opnieuw goed willen voelen in hun vel. Zonder extreme ingrepen, ingewikkelde routines of loze beloftes.

Mijn focus ligt op huidverbetering en definitieve laserontharing. Ik geloof niet in hypes, filters of agressieve verkooppraatjes. Wel in eerlijke begeleiding, realistische verwachtingen en behandelingen die écht passen bij jouw huid en jouw leven. Veel mensen voelen zich overweldigd door alle informatie online. Daarom wil ik vooral rust brengen: minder twijfelen, minder zoeken en eindelijk weten wat werkt voor jou.

Bij mij hoef je geen expert te zijn in skincare. Je hoeft het ook niet allemaal alleen uit te zoeken. Samen bouwen we aan een gezonde huid, meer comfort en meer zelfvertrouwen op een manier die haalbaar en natuurlijk aanvoelt.


Geef een cadeaubon

Cadeaubonnen

Ben je op zoek naar een geschenk dat echt iets betekent?
Met een cadeaubon van An’stituut schenk je meer dan alleen een verrassing, je geeft een moment van pure verwennerij en rust. De bon kan gebruikt worden voor een ontspannende behandeling of een fijn product. Een cadeaubon van An’stituut is het perfecte idee voor elke gelegenheid: groot of klein, zomaar of speciaal.
Geef een stukje me-time cadeau, want daar wordt iedereen blij van.

Bestel je cadeaubon
Cadeaubonnen

Behandelingen

Ontdek wat we jou te bieden hebben.

Wat vinden onze klanten er van?

Een heel professionele en attente aanpak. Enorm veel expertise in haar vak, met oog voor details en persoonlijke adviezen. Gewoonweg fantastisch!


Gioia

Excellent salon en An is een superlieve dame!


Inge

Een behandeling bij An is een aanrader! Ze is vriendelijk, behulpzaam, denkt mee en kent duidelijk haar vak.


Inge

Altijd top bij An. Je bent op je gemak en niets is teveel.


Inge

Warme, vlotte, aangename ontvangst. Erg fijne behandeling, professioneel en goed. Een aanrader!


Ruud

Altijd een topservice bij An! Al vele jaren mijn favoriet adres voor wimperlift, pedicure, gelaatsverzorging, (pijnloze) laserontharing. An is expert in haar vak. Steeds een plezier om langs te gaan :-)


Els

Ik was al heel tevreden over mijn laser-traject bij An. Maar nu ik ook mijn eerste gelaatsverzorging achter de rug heb, weet ik wel heel zeker dat ik dit nog heel regelmatig zal inboeken. Pure verwennerij met heel wat professioneel advies en een mooie, zuivere, glowy skin!


Lindsey

Ik ging voor de eerste keer ooit voor een gezichtsbehandeling naar An, zonder enige verwachtingen. Wat An vertelde over de ‘staat’ van mijn huid was meteen duidelijk. Ze neemt de tijd om te vertellen wat je huid nodig heeft. Om dan vervolgens een behandeling te krijgen die er voor zorgt dat je helemaal zen word maar dan ook het resultaat nog eens meteen zichtbaar is. WauwBedankt An. Tot snel!


Charis

An gaat heel professioneel te werk, en met passie. Ze weet precies waar ze het over heeft en probeert je echt te helpen, dat merk je aan alles. Ze luistert en geeft je tips waar je echt iets aan hebt. Ik ga nooit meer ergens anders!


Fenna

Ik kom ondertussen al 5 jaar bij An en ik krijg altijd dezelfde topservice - altijd vriendelijk en maakt tijd voor vragen en extra uitleg. Je ziet gewoon dat An haar vak kent én graag doet!


Valerie